ہم حقائق کے حق میں ڈس انفارمیشن کے خلاف اپنی جنگ جاری رکھیں گے: فخرالدین آلتون thumbnail 21

ہم حقائق کے حق میں ڈس انفارمیشن کے خلاف اپنی جنگ جاری رکھیں گے: فخرالدین آلتون

فورم کے افتتاحی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے  صدر کے اطلاعاتی  امور کے ڈائریکٹر فخر الدین آلتون   نے کہا کہ جمہوریہ ترکی ہونے کے ناتے ملک کے اندر اور ملک سے باہر  حقائق کی جنگ کو جاری رکھے ہوئے ہیں

صدر کے اطلاعاتی  امور کے ڈائریکٹریٹ کے زیر  اہتمام  “مضبوط ماضی ،  مستحکم   مستقبل”کے زیر عنوان  ترک کونسل  میڈیا فورم کا آغاز ہوگیا ہے۔

فورم کے افتتاحی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے  صدر کے اطلاعاتی  امور کے ڈائریکٹر فخر الدین آلتون   نے کہا کہ جمہوریہ ترکی ہونے کے ناتے ملک کے اندر اور ملک سے باہر  حقائق کی جنگ کو جاری رکھے ہوئے ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ “ہم جھوٹ اور ڈس انفارمیشن  کے خلاف سچ کاساتھ دیتے ہوئے  اپنی اخلاقی ذمہ داریوں کو پورا کررہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ  “سچ ” یا “سچ سے آگے”کے نام سے یاد کیے جانے والے  اس دور  میں ہم پر بھاری اخلاقی  ذمہ ذمہ داریاں عائد ہوتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ “ہمارے سامنے سچ کو بے معنی بنانے ،  بے قدری کرنے  اور معاشروں کو ثقافتی، معاشی اور نظریاتی استحصال کے لیے کی جانے والی جھوٹ پر مبنی کوششوں  کا سلسلہ جاری ہے جس کی ہم  کی مذمت کرتے ہیں۔ جھوٹ پر مبنی  صنعت اور غلط معلومات کو ہم پر ٹھوسنے کا سلسلہ جاری ہے جس کے خلاف ہم اپنی جنگ جاری رکھے ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ  یہاں خاص طور پر ان اداروں کی طرف اشارہ کرتا ہوں جن کی مالی اعانت کچھ غیر ملکی ریاستیں  کررہی ہیں ۔ میں ان جدید ٹروجنز کے خلاف چوکنا رہنا ہوگا اور مشترکہ طور پر ان کی نقصان دہ سرگرمیوں کو روکنا ہوگا۔”

انہوں نے کہا کہ “آج، ترک کونسل کے طور پر، ہمارا فرض ہے کہ ڈیجیٹل فاشزم، سائبر سامراج اور عالمی جھوٹ کی صنعت کے خلاف اپنے مشترکہ معلومات کی پیداوار اور تقسیم کے چینلز کو مضبوط کریں۔ ایک بار پھر، اس تناظر میں، ہمارے رہنماؤں کی جدوجہد کے مطابق۔ ترک دنیا کے مستقبل کے لیے، ہمیں مواصلات کے شعبے میں ایک صحت مند کام کاج قائم کرنا چاہیے۔ ہمیں سماجی شعور پیدا کرنا ہے۔

آلتون نے کہا کہ ترک میڈیا کے تمام طاقتور ادارے اور تنظیمیں، خاص طور پر ٹرکش ریڈیو اینڈ ٹیلی ویژن کارپوریشن (TRT) اور انادولو ایجنسی کے دروازے ،  معاشرے کی بہتری  اور باہمی تعاون، تجربات کے تبادلے اور مشترکہ منصوبوں کے لیے سب کے لیے کھلے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ  ڈائریکٹوریٹ آف کمیونیکیشن کےزیر اہتمام  تحت اپنے امور کی انجام دہی دینے والے میں اور میرے رفقاء کار  صدر رجب طیب ایردوان کی قیادت  میں ایک عظیم اور مضبوط ترکی کے آئیڈیل کو حاصل کرنے کے لیے اپنی جنگ کو جاری رکھیں گے اور اتحاد، امن اور خوشحالی کے لیے انتھک محنت کرتے رہیں گے۔ انہوں نے کہا  کہ  عالمی ترک کے اتحاد  اور خوشحالی  کے لیے کسی قسم کی دھمکیوں کی پرواہ کیے بغیراپنے امور کو انجام دیتے رہیں گے۔

صدر کے اطلاعاتی  امور کے ڈائریکٹر آلتون نے کہا کہ وہ عالمی مواصلات کے میدان میں ترک دنیا کی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو بڑھانے اورڈس انفارمیشن کے پھیلاو کو  روکنے  کے لیے ہر ممکنہ تعاون جاری رکھنے کے لیے تیار ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں